مدرسه طراحی به کمک کامپیوتر

محلی برای ارائه آموخته ها برای فارسی زبانان

مدرسه طراحی به کمک کامپیوتر

محلی برای ارائه آموخته ها برای فارسی زبانان

مدرسه طراحی به کمک کامپیوتر
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

در این قسمت از سری آموزش های گام به گام نرم افزار سالیدورکز ، با مهارتهای ایتدایی در آن مثل کلید میانبرها آشنا می شویم.

در این فیلم آموزشی مواردی مانند:

  • استفاده از کلید میانبرهای کیبورد و موس و راه تغییر آن ها
  • تغییر سیستم اندازه گذاری
  • آشکار و پنهان کردن صفحات
  • استفاده از دستور اندازه گذاری Smart Dimension
  • نحوه خروج از Sketch

و چند مورد دیگر که در هر پروژه ای مورد نیاز هست ، نشان داده میشود.

برای دانلود فیلم آموزشی و فایل قطعه (مدل شده در نسخه 2014) روی لینک زیر کلیک کنید.

مدت آموزش : 7 دقیقه و 10 ثانیه

حجم دانلود : 9.38 مگابایت

 لینک مستقیم

آیا در مورد این آموزش سوالی دارید؟ درقسمت نظرات مطرح بفرمایید.

هدیه اموزش :

اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم

نظرات  (۳)

یا سلام
مهندس من امروز با یه مشکلی مواجه شدم که کلافه ام کرده.نمی دونم چطور شد که پنجره command manager به سمت راست صفحه به صورت عمودی انتقال پیدا کرد.هر کاری کردم نتونستم به حالت قبلی که در سمت بالای صفحه و به صورت افقی بود برگردونم.نرم افزار رو پاک کردم و دوباره نصب کردم بلکه مشکل حل بشه ولی در کمال ناباوری وقتی نصب کردم همون مشکل به قوت خود باقی بود.
راهکار حل این مشکل چیه؟
برای پاک کردن کامل نرم افزار که هیچ اثری از اون توی سیستم باقی نمونه باید چیکار کنم؟
با تشکر
پاسخ:
سلام آقا احسان
روی قسمتی از نوار command managerکلیک کرده و در حالیکه کلیک رو نگهداشته اید به سمت فلش بالا ببرید تا در محل خودش قرار بگیرد. مانند تصویر زیر:
نمایش تصویر
برای پاک کردن کامل یک نرم افزار بهتر است از نرم افزارهای مخصوص Uninstall استفاده کنید مثل Your Uninstaller

سلام تشکر از سایت خوبتون

فایل مشکل داره لطفا لینک رو اصلاح کنید تشکر
پاسخ:
سلام
ممنون بابت تذکرتون.
لینک اصلاح شد.
سلام تشکر از سایت خوبتون.


فایل دانلود شد ولی فرمت چیزی هست که  قابل اجرا نستی با فرمت IR هستش !!
پاسخ:
سلام
ممنون. لینک اصلاح شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی